Daniel Kötter
Daniel Kötter međunarodni je filmski i kazališni redatelj. Radi u različitim medijskim i institucionalnim kontekstima te kombinira eksperimentalne filmske tehnike s performativnim i dokumentarnim elementima. Radovi su mu prikazani diljem svijeta na brojnim festivalima filmske i video umjetnosti, u galerijama, kazalištima i koncertnim dvoranama.
Njegova glavna djela uključuju glazbeno-kazališne trilogije Falsche Arbeit, Falsche Freizeit, Freizeitspektakel (2008-10), KREDIT RECHT LIEBE (2013-16) i STADT LAND FLUSS (2017-19, sve s Hannesom Seidlom), višekanalnu trilogiju Arbeit und Freizeit (2009-2011) kao i seriju filmova, performansa i diskursa o urbanim uvjetima performativnosti u gradovima Lagos, Teheran, Berlin, Detroit, Beirut, Mönchengladbach (2009-2014, s Constanze Fischbeck). Opsežan filmski i tekstualni rad KATALOG (2013) snimljen je u 13 zemalja diljem Mediterana s posebnim interesom za prakse u svemiru.
Od 2017. do 2020. radio je na trilogiji dokumentarnog filma Hashti Tehran (2017, 60'), Desert View (2018, 84') i Rift Finfinnee (2020, 80') o urbanim periferijama u Teheranu, Kairu i Addis Abebi. Hashti Tehran osvojio je posebnu nagradu Njemačke nagrade za kratki film, Rift Finfinnee nagradu DEFA na DOK Leipzigu.
Trenutačno radi na nizu prostornih performansa i 360° filmova o krajoliku i društvenim posljedicama ekstraktivizma u Njemačkoj, Zapadnoj Papui, DR Kongu i Estoniji pod naslovom landscapes and bodies.